دستگاه حضور و غیاب اثر انگشتی :


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



به وبلاگ من خوش آمدید

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان ورود خروج و آدرس vorodokhorj.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار مطالب

:: کل مطالب : 72
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 73
:: باردید دیروز : 14
:: بازدید هفته : 181
:: بازدید ماه : 176
:: بازدید سال : 1182
:: بازدید کلی : 2728

RSS

Powered By
loxblog.Com

زمان ورود خروج

دستگاه حضور و غیاب اثر انگشتی :
پنج شنبه 10 بهمن 1398 ساعت 14:43 | بازدید : 754 | نوشته ‌شده به دست کارشناس ارشد امنیت | ( نظرات )

قبل از خرید یک نرمافزار حضور و غیاب، تنظیمات و نحوه دریافت مشخصات بایومتریک آن را بررسی کنید. در پاسخ به سوال: چقدر هزینه کم برای دستگاه حضور و غیاب معقول است؟ دستگاه حضور و غیاب دوربین دار کارا2000 اولین دستگاه حضور و غیاب دوربین دار تولید شده. بعضی از دستگاههای ساعت زنی بجای مهر کردن زمان حضور و غیاب، از کارتهای سوراخ دار پانچی استفاده میکردند. دستگاههای ساعت زنی در ابتدا فقط تاریخ و زمان را، بر روی کارتهای ساعت زنی مهر میکردند. با گسترش بازار انبوه دستگاههای تلفن همراه، انواع جدیدی از سیستمهای ساعت زنی هوشمند برای ثبت ساعت حضور و غیاب کارمندان به کار گرفته شدند. مشخصات بایومتریک را میتوان برای پیگیری حضور و غیاب کارکنان، اطمینان از ایمنی آنها، حداکثر پاسخگویی و افزایش خدمات مشتریان شرکت مورد استفاده قرار داد. اگر بهعنوان یک صاحب کسبوکار، با تعداد زیادی کارمند مواجه هستید، باید بدانید که کارکنان چگونه کار میکنند، چه زمانی بر محل کار خود حضور دارند و چه زمانی از محل کار خود خارج میشوند.

نرم افزار تشخیص چهره

در تب تعاریف نرم افزار گزینه ای به نام پرسنل وجود دارد که شما برای ثبت هر یک از کارکنان خود باید وارد فرم پرسنل شده و اطلاعات آنها را ثبت کنید. برخی از رایجترین گزینهها برای ورود اطلاعات کارکنان و تأیید هویت آنها استفاده از نشانهای بارکد، برچسبهای الکترونیکی، مشخصات بایومتریک، کارتهای مغناطیسی و ورودی صفحهنمایش لمسی است. شیوههایی که کارکنان اطلاعات خود را وارد میکنند از یک دستگاه به دستگاه دیگر متفاوت است. کاربر گرامی برای اطلاع از قیمت و موجودی دستگاه حضور و غیاب کارا 2000 با ما تماس بگیرید. اگر در مورد خصوصیاتی که یک نرمافزار حضور و غیاب باید داشته باشید، به مشکل خوردهاید، ادامه این مطلب را بخوانید و این ویژگیها میتوانند تعیینکننده کیفیت کاربرپسند بودن نرمافزار باشند. به مروردر هر بار شناسایی انگشت، با مقایسه بین نمونهها بهترین کیفیت را باقی گذاشته و اثر انگشت با کیفیت پایین را حذف میکند. مقاله لیست زیر حاصل جست و جو های فراوان، برقراری تماس های متعدد به عنوان مشتری و صد البته بررسی دقیق کیفیت خدمات و میزان رضایت مشتریان شرکت های معرفی شده می باشد. کارتهای ساعت زنی معمولا شامل دو قسمت ورود و خروج بودند تا کارمندان بتوانند ساعت ورود و خروج خود را در جای دقیق ثبت کنند. کسانی که آشنایی مقدماتی با کامپیوتر داشته باشند میتوانند از این شیوه استفاده کنند. اگر شما از این شیوه در نرمافزار خود استفاده کرده باشید، هر زمان که بخواهید و به اینترنت دسترسی داشته باشید، میتوانیداطلاعات حضور و غیاب کارکنان را رصد کنید و به این آمارها دسترسی داشته باشید.

قیمت دستگاه انگشت زنی حضور و غیاب

برای انتخاب گزینه مناسب مطابق با نیاز شرکت خود، ابتدا با کارکنان خود مشورت کنید و بهترین نرمافزار حضور و غیاب را انتخاب کنید. چند دستگاه حضور و غیاب برای مدرسه شما مورد نیاز است ؟ اما قابلیت اتصال به سنسور عایق حرارتی تنها در چند برند خارجی دیده می ­شود. چند تا عبارت , اصطلاح , جمله کاربردی در انگلیسی همراه با تلفظ درست" آیا جهت دادن به موهای کاشته شده صحیح است ؟ استفاده از این دستگاهها، به موسسات تجاری این امکان را می دهد تا حضور جسمی کارمندانشان را در یک مکان خاص، بهتر پیگیری کنند. اگر تا به حال به سیستم های تشخیص اثر انگشت و یا تشخیص چهره و یا تشخیص هویت بر مبنای تصویر عنبیه توجه کرده باشید، در تمام آن ها پردازش تصویر، بلوک مهمی از کل پروسه را تشکیل می دهد. 5. سهولت در استفاده: برای انتخاب سیستم حضور و غیاب، به دنبال یک سیستم با سهولت در استفاده باشید. سیستمهای حضور و غیاب به شما این امکان را میدهد که ساعت کاری کارکنان را بهصورت دقیق محاسبه کنید.



    1. امکان گرفتن خروجی pdf از قرارداد پرسنل



    1. 10-3-6 اعزام به ماموریت حتما بایستی از محل شرکت انجام شود



    1. گستره ی وسیع کاربرد



    1. 2-ارتباط با سنسور اثر انگشت در دستگاه کابلی



    1. دکمه گزارش را کلیلک نمایید تا گزارش مورد نظر باز شود




در این برگه امکان ثبت برنامه کاری و پرداختی کارکنان را خواهید داشت و سازوکار چندان سختی ندارد. انجمن حقوق و دستمزد آمریکا تخمین زده است که بیش از 75 درصد از کارکنان بخشی از زمان کاری خود را به مواردی مانند صحبت با دوستان یا خوردن نهار یا میان وعده اختصاص میدهند. این قابلیت بهخصوص در صورتی مفید است که کارکنان بهصورت ساعتی باشند. در ایران با بیش از 8 سال تجربه می باشد. جایزه بینالمللی بهترین محصول ردیاب و سیستم امنیتی در سال ۲۰۰۹ از افتخاراتی است که این دستگاه حضور و غیاب را متمایز می کند و آن را در لیست بهترین محصولات شرکت سوپریما قرار می دهد. وضعیت ماه ­های اواخر سال ۹۷ به گونه ای بود که چه سازمان ها و چه مردم عادی اکثرا برای خریدهای مهم خود دست نگه داشته بودند. وضعیت اثرانگشت،منو دو زبانه، قابلیت اتصال به FLASH را به کاربر ارائه میدهد.




|
امتیاز مطلب : 51
|
تعداد امتیازدهندگان : 16
|
مجموع امتیاز : 16
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: